Техничка Подршка

Корисници наших пословних програма на располагању имају стручну техничку подршку а захтеви корисника решавају се у најкраћем року. Техничка подршка подразумева:

  1. Консултације везане за функционисање програма које се обављају телефонским путем
  2. Право на „помоћ на даљину“ која се обавља помоћу програма који омогућава приступ рачунарима на даљину (TeamViewer, ConnectWise или AnyDesk)
  3. Право на нове верзије програма

Ставке које следе нису обухваћене техничком подршком:

  1. Дораде програма по захтебз купца (наплаћује се по важећем ценовнику)
  2. Излазак на терен (наплаћује се по важећем ценовнику)
  3. отклањање хардверских кварова (кварови на серверу, рачунару, рутеру и др.)

Радно време техничке подршке је радним данима од 08 до 16 и суботом од 10 до 14 часова.